Պատմություն․ Ամփոփիչ աշխատանք

Ողջույն ես Անին եմ: Եկեք ամփոփենք իմ աշխատանքները, որոնք կատարել եմ փետրվարից-մարտ ընկած ամիսների ընթացքում:

Ահա այսքան աշխատանք ունեմ ես բլոգումս, և գրեթե բոլոր դասերը պատմել եմ:

Պատմություն տնային աշխատանք

  • Ներկայացրե՛ք, թե ինչպես է առաջացել բազմաստվածությունը։ Հին ժամանակներում մարդիկ հավատում էին բազմաստվածությանը, և իրենց կարծիքով նրանց աստվածներն էին պաշտպանում նրանց չարիքից, և վախերից : Այսպիսով, երբ տարբեր, զանազան ցեղեր միավորվեցին և դարձան մեկ պետություն, մարդիկ սկսեցին հավատալ աստծուն: Ստեղծվեց բազմաստվածանությունը: Տարբեր աստվածներ ներկայանում էին, որպես տվյալ բնագավառի ներկայացուցիչ:
  • Ի՞նչ է դիցարանը։ Բազմաստվածության հետ ստեղծվեց նաև դիցարանը: Դիցարանը աստվածների աստիճանակարգված համախմբումն էր: Երբ երկրի արքան կամ մայրաքաղաքը փոխվում էր, կարող էր փոխվել նաև գլխավոր աստվածը:
  • Ըստ Ձեզ` դիցարանում ինչու՞ էր հարկավոր ունենալ գլխավոր աստված։ Որպեսզի հավատալ և փառաբանել նրան, աղոթել և շնորհակալ լինել:

Պատմություն տնային աշխատանք

  • Ո՞վ էր Ալեքսանդր Մակեդոնացին։Ալեքսանդր Մակեդոնացին 20-ամյա թիկնեղ, գեղեցիկ, խիզաղ, ուժեղ երիտասարդ: Նա պատերազմ է սկսել Աքեմենյան Տերություն դեմ: Իսկ նա մահանում է 33 տարեկան հասակում:
  • Պատմե՛ք Գավգամելիայի ճակատամարտի մասին։ Դարեհ III պարտվեց և դիմեց փախուստի: Իսկ մենամարտը տեղի է ունեցել Ք.ա 331թ.
  • Ներկայացրե՛ք Ալեքսանդր Մակեդոնացու աշխարհակալությունը։ Ալեքսանդր Մակեդոնացին Հայաստան նոր զորք ուղարկելու փորձ չարեց, որը նշանակում է, որ Ալեքսանդր Մակեդոնացին հաշվի է նստել հայկական զինուժի հետ և խուսափել է նրա հետ նոր առճակատումից:

Պատմություն տնային աշխատանք

  • Ներկայացրե՛ք Արտաշես I-ի ռազմական և վարչական բարեփոխումները։ Նա բաժանեց հայկական բանակը չորս սահմանակալ զորավարությունների: Եվ Մեծ Հայքի տարածքները բաժանեց 120 գավառների:
  • Ինչու Արտաշես I-ն իրականացրեց հողային բարեփոխում։ Քանի, որ սրվել էին հարաբերությունները համայնական գյուղացիների և մասնավոր հողատերերի միջև:
  • Գնահատե՛ք Արտաշես l-ի գործունեությունը։ Իմ կարծիքով, այս բոլոր բարեփոխումները շատ լավ զարգացրել և գնահատվել են ժողովրդի կողմից: Գնահատում եմ 10/9:
Design a site like this with WordPress.com
Get started